נוב 262014
 

מניית ארית תעשיות סיפקה לנו היום (בעצם כבר אחרי חצות אז אתמול) הזדמנות נוספת לחזות בנפלאות הבורסה המקומית.

המנייה שכוחת האל הזו, שבימים כתיקונם לא מרכזת יותר מדי עניין והמחזור הממוצע שלה עומד על פחות מ 15 אלף ש"ח ביום, הראתה לפתע סימני חיים. אני מניח שלא הרבה מכם (אם בכלל) עוקבים אחרי החברה או המניה הזו אבל במידה ויש ביניכם כאלה בטח גם הם כמוני הסתקרנו למראה התופעה וחיש קל קפצו להם למאיה כדי לעמוד על פישרה . אתם בטח יכולים לנחש שמאיה היתה מופתעת בדיוק כמוני, נכון לשעות הבוקר המאוחרות אף אחד לא ממש  טרח לעדכן אותה בשום דבר – בקיצור תעלומה. מצד שני אופי המסחר שכלל הרבה מאד עסקאות קטנות העיד על כך שלא מדובר בקונה בודד שאולי נחשף למידע מוקדם אלא במספר גדול יותר של קונים – ומכאן עלתה השאלה מה לעזאזל הם יודעים ומאיפה ?

אבל, כפי שידוע לכל, תעלומות טבען להפתר וגם התעלומה הזו נפתרה חיש מהר, מה מסתבר ? היום בבוקר התפרסמה לה כתבה תמימה למראה באתר "הפופולרי" ISRAEL DEFENSE תחת הכותרת משהב"ט ירכוש מרעומים לפגזים ממפעל "רשף טכנולוגיות"". בכתבה מדווח הכתב אור הלר (כן, זה מערוץ 10 – מסתבר שהוא גם חוטא בכתיבה) על הזמנה בסדר גודל של 60 מ' ש"ח שאמורה להגיע לחברה ממשרד הבטחון. רשף למי שלא יודע, היא חברת בת של ארית תעשיות ומהווה את עיקר הפעילות של החברה ומשכך לא ממש מפתיע שמניית ארית תעשיות הגיבה לידיעה הזו בצורה חיובית. החברה הזו שצבר ההזמנות שלה הלך והתדלדל לו באופן עקבי במהלך השנה האחרונה כבר נראתה על פי תהום (כפי שקרה כבר בעבר) וההזמנה הזו אמורה להחזיר את החברה לחיים.

בנוסף ל"הגנת ישראל" גם אתר החדשות רוטר הגדיל לעשות ופרסם ידיעה קצרה על העסקה הצפויה. כך יצא שהקוראים הזריזים וחובבי ההרפתקאות הגיעו להם ומניית החברה סיימה את היום בעלייה של כ15% ובמחזור חריג של קרוב לחצי מליון ש"ח – לא לצחוק, במנייה הזו זה לא מעט. לאורך שעות המסחר לא יצאה שום הודעת בורסה מסודרת מטעם החברה ומאיה נשארה בשתיקתה, אבל בשעה 18:45 החברה סוף סוף הוציאה לה הודעת הבהרה ובה היא פחות או יותר מאשרת את דבר העסקה. אבל רגע, זה לא נגמר פה, כנראה שהנהלת החברה החליטה שאם הם כבר הם נשארו אחרי 6 בערב עדיף כבר לנצל את זה כדי לדווח על כל ההתפתחויות האחרונות וכך יצא שדקה לאחר מכן ב 18:46 יצאה הודעת בורסה נוספת לפיה החברה עברה בהצלחה ניסוי של הצבא ההודי כחלק ממכרז מאד משמעותי שבו היא משתתפת, ההודעה הזו באה לאחר שרק בשבוע שעבר הודיעה החברה על כך שנכשלה בניסוי של מוצר אחר גם הוא עם הצבא ההודי – בקיצור, מסתבר שגם חדשות טובות באות בצרורות ..

עבדכם הנאמן שעקב בעניין אחר ההתרחשויות החליט גם הוא באקט של הזדהות עם תושבי הדרום לתרום למאמץ הלאומי ורכש לו מעט מניות, אמנם באיחור קל אבל עדיין – שלא יהיה משעמם. בנוסף לכך ובמסגרת הלקחים שהופקו במהלך תחקיר הארוע התקבלה גם ההחלטה להוסיף את ISRAEL DEFENSE באופן מיידי ל-RSS feed שלי, איך אומרים ? שנית מצדה לא תיפול. עכשיו נשאר רק לחכות ולראות האם "קנה בשמועה, מכור בידיעה" הותיק והטוב עדיין מחזיק מים.

תזכורת – אין בנאמר משום המלצה לקנייה או מכירה של ניירות ערך או כתחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של אדם ספציפי. כמו כן, נכון לעכשיו אני מחזיק במניית ארית תעשיות אך אני עשוי לקנות או למכור אותן מבלי להודיע על כך.  יש לקרוא את הסרת האחריות

test 123